Klienci Credit Agricole w Gliwicach od kilku miesięcy korzystają z placówki bez obsługi gotówkowej. Zamiast kas są w niej urządzenia samoobsługowe. A doradcy mają więcej czasu na rozmowę z klientem. Uczą także jak bezpiecznie korzystać z bankowości internetowej i mobilnej tego banku.

Nowoczesna placówka Credit Agricole mieści się w samym sercu Gliwic, przy ul. Zwycięstwa 8. Nie ma w niej kas, a doradcy nie przyjmują, ani nie wypłacają gotówki. Klienci mogą to zrobić samodzielnie w strefie samoobsługowej – we wpłatomatach i bankomatach. Pracownicy oddziału mają więcej czasu na załatwianie bardziej skomplikowanych spraw klientów i przygotowywanie dla nich indywidualnie dopasowanej oferty. Uczą także klientów bezpiecznego korzystania z narzędzi bankowości elektronicznej i mobilnej.


-To kolejny etap budowania nowoczesnej bankowości w Polsce i odpowiedź na zmiany w sposobie korzystania z finansów przez klientów banków. Coraz więcej osób aktywnie korzysta z bezgotówkowych form płatności, a proste operacje bankowe wykonuje samodzielnie. Chcemy więc zaoferować wartość, jakiej nie da się przenieść do internetu, czyli rozmowę twarzą w twarz z doświadczonym doradcą, który potrafi rozpoznać potrzeby klienta i znaleźć dla niego najlepsze rozwiązania– wyjaśnia Karol Kłujszo, dyrektor Zespołu Placówek Bankowych w Gliwicach.


W IV kw. 2018 r. z bankowości elektronicznej aktywnie korzystało 17,2 mln osób, tymczasem w podobnym okresie 2019 r. było to 18,3 mln użytkowników. Wciąż jednak wiele osób nie korzysta z nowoczesnych narzędzi, takich jak aplikacje mobilne, z obawy przed ich skomplikowaną obsługą, albo z powodu braku zaufania do bezpieczeństwa operacji wykonywanych samodzielnie. Dlatego, w nowej placówce Credit Agricole doradcy zostali wyposażeni w tablety, na których pokażą klientom funkcjonalności serwisów i wyjaśnią krok po kroku, jak wykonywać poszczególne operacje.


 -Jesteśmy bankiem w 100% cyfrowym i w 100% ludzkim. Mamy jedną z najlepiej ocenianych w Polsce bankowych aplikacji mobilnych i jedną z najszerszych na rynku ofert obsługiwanych płatności mobilnych. A równocześnie nasi doradcy potrafią słuchać i nawiązywać głębokie i długotrwałe relacje ze swoimi klientami. Klienci naprawdę to doceniają – dodaje Karol Kłujszo.


Wcześniej, przy ul. Zwycięstwa 8, bank również obsługiwał klientów. Odbywało się to jednak w tradycyjnym systemie, gdzie doradcy zajmowali się wpłatami, wypłatami gotówki. A przez to mieli mniej czasu na uważną rozmowę z klientami.


- Myślę, że nasi klienci pozytywnie przyjęli tę zmianę. To już kolejna w Polsce taka nasza placówka i wiemy, że podoba się klientom– przekonuje Karol Kłujszo. – Zapraszamy do nas. Można po prostu zajrzeć lub umówi

się wcześniej na spotkanie poprzez aplikację Booksy lub naszą stronęwww.credit-agricole.pl.


Bank podkreśla, że bardzo dba o bezpieczeństwo pracowników i klientów w placówce. Nad stanowiskami doradców znajdują się przesłony antywirusowe z plexi. Placówki wyposażone są w maseczki, płyny dezynfekujące.


-Jeszcze w marcu wprowadziliśmy w banku nowe standardy i zasady obsługi. Chcę podziękować klientom za wyrozumiałość i za to, że pomagają nam dbać o zdrowie nas wszystkich– dodaje Karol Kłujszo.


Placówka bezgotówkowa, to kolejna nowość wdrożona w tym roku przez Credit Agricole. W styczniu bank, jako jeden z pierwszych na rynku, uruchomił specjalną aplikację do samodzielnego zakładania rachunków bankowych: CA24 Otwórz Konto. W kwietniu bank umożliwił klientom korzystanie z systemów płatności Fitbit Pay i Garmin Pay, dołączając je do uruchomionych wcześniej Apple Pay i Google Pay. W ten sposób Credit Agricole oferuje swoim klientom jeden z największych na rynku wachlarzy płatności mobilnych.


Warto dodać, że od stycznia we wszystkich placówkach Credit Agricole, a także w Contact Center banku, niesłyszący klienci mogą porozumiewać się z obsługą przy pomocy systemu zdalnego tłumaczenia języka migowego Migam. W 10 placówkach w największych miastach Polski zainstalowane zostały także pętle indukcyjne, ułatwiające kontakt z doradcą osobom korzystającym z aparatów słuchowych. 


Materiał partnera

Galeria

wstecz

Komentarze (0) Skomentuj