Rekordzista próbował przez cztery dni. 
Pacjenci mówią tak: recepcja w przychodni ortopedycznej przy Kozielskiej to jakaś kpina. Naiwni wybierając jedyny numer liczą na szybkie połączenie, weterani nie mają złudzeń – swoje trzeba odczekać, a jak już ktoś się po drugiej stronie odezwie, najlepiej mieć listę rzeczy  do załatwienia, bo jak wypadniesz z telefonicznej kolejki, to po sprawie. 

Pan Zygmunt, lat 45, nadwyrężony, opuchnięty nadgarstek, próbował dodzwonić się przez trzy dni. Miał włączone automatyczne wybieranie numeru przez ponad półtorej godziny. Nikt nie odebrał. Pani Ewelina z synkiem lat 7, kontrola po złamaniu, dzwoniła przez cztery dni.  W piątym odebrała burkliwa recepcjonistka, ale szybko się rozłączyła, więc pani Ewelina straciła kolejne dwa dni.  Pan Krzysztof, lat  35, musiał pilnie, czyli bardzo szybko, zarejestrować dziecko. Dzwonił całe dnie. I nic. Zdesperowany pisze skargę do NFZ.  
 
Problem wcale nie wiąże się z pandemią. Tak jest od lat. Pacjenci skarżą się, piszą pisma, a przychodnia dalej swoje. Prędzej dodzwonisz się do  kancelarii prezydenta- kwitują moi rozmówcy. 
Postanowiliśmy sprawdzić: w środę przez cały dzień na przemian sygnał wolny i zajęty, poddaliśmy się po 15.00. W czwartek, po czterech godzinach, światełko w tunelu – w  słuchawce lekki szmer, ale to złudne, bo po chwili już numer zajęty. W piątek to samo. 

Spróbowaliśmy innej drogi, mailowej. Na oficjalnej stronie  widnieje taki adres: ortopedyczna@interia.pl. Napisaliśmy: „Szanowni państwo, w ostatnich miesiącach, ale nie tylko, bo to problem stały, otrzymaliśmy wiele sygnałów od czytelników i internautów w sprawie notorycznego nieodbierania telefonów w rejestracji. Część napisała nawet skargi na tę sytuację do NFZ. Sami od trzech dni, także bezskutecznie, próbujemy się do państwa dodzwonić.
Chcielibyśmy prosić o wyjaśnienie tego stanu rzeczy oraz poprawienie komunikacji z pacjentami”. Okazuje się, że mail  również nie działa. Nie wiemy więc jakie jest stanowisko kierownictwa przychodni w tak palącej kwestii, jak kontakt z chorymi. 

(ml) 
wstecz

Komentarze (11) Skomentuj

  • Inwalida 2021-03-19 09:48:13
    Krótkie pytanie: Gdzie ma zaparkować auto, inwalida, lub pacjent ze schorzeniami ruchu? Miasto wydaje zgodę dla Biedronki, Rossmanna nie dbając o mieszkańców Gliwic.
    • Filip 2021-03-19 11:07:19
      To jest prywatna przychodnia w prywatnej kamienicy na prywatnej posesji. Jeżeli właściciel posesji, budynku i przychodni nie zadbał o plac dla samochodów to miej pretensje do niego, a nie do MIASTA inwalido, bo wygląda jakbyś od ortopedy bardziej potrzebował pomocy psychiatry.
      • kasia 2021-04-04 01:15:09
        To niby jest prywatną przychodnia. Ale tylko dlatego że miasto 20 lat temu "sprywatyzowalo" wszystkie placówki służby zdrowia, bedace do tego czasu w jego gestii. Ochoczo pozbywając się problemu z nimi i jakiejkolwiek odpowiedzialności za ochronę zdrowia mieszkańców.
    • Na przeciwko 2021-03-19 19:57:43
      jest parking. Wprawdzie dosłownie na skrzyżowaniu, wbrew przepisom, ale to parking dla wiernych. https://www.google.com/maps/@50.2967603,18.657608,3a,15y,162.04h,87.21t/data=!3m6!1e1!3m4!1slOjiuqBjgAYjoY5eHTdI0g!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl-PL
  • grudnik 2021-03-19 11:08:18
    Poradnia Chirurgii Dziecięcej przy Kozielskiej 4 jest jedyną taką poradnią na Śląsku, do której DZIECI nie wymagają wcześniejszej telefonicznej rejestracji. Jeżeli pacjent ma skierowanie, a w Poradni jest chirurg dziecięcy, to dziecko będzie przyjęte "z marszu". Dzieci nie obowiązuje oczekiwanie w kolejce przed Poradnią !!!
  • połamaniec 2021-03-19 13:55:09
    Jako długoletni pacjent tej przychodni wiem że jest przeciążona ilością chorych ,a panie pielęgniarki również pracują jak w ukropie Sprawa parkingu jest nie do załatwienia z powodu ograniczonej wielkości terenu przynależnego budynkowi.
  • Faktycznie 2021-03-19 20:02:15
    nie sposób sie dodzwonić, personel dzielnie działa i fachowo pomaga
  • Szczera 2021-03-19 20:28:30
    To jest jedyna przychodnia, pokusilabym się o stwierdzenie, że na calym Śląsku, która w pandemii działa normalnie. Pacjenci są przyjmowani w ilościach takich jak przed pandemia (kolejka pod biedronkę) i nikomu nie jest odmawiana wizyta. Nie da się dodzwonić, bo roboty mają te Panie tyle, że nie wiedzą w co ręce wsadzić. Jeśli komuś nie chce się ruszyć 4 liter z domu i zobaczyć osobiście co się tam dzieje no to ma problem. Droga Redakcjo rozumiem, że i Wy nie zechcieliscie podejść pod drzwi przychodni - sprawdzić co się tam dzieje i w jakich warunkach muszą pracować Ci ludzie. Jestem wieloletnią pacjentka tej przychodni. Od lat się leczę i jakoś nigdy nie miałam z tym problemu żeby nawet z wyskoczonym dyskiem wsiąść do autobusu i przyjechać. Nie wszystko da się załatwić przez maila czy telefon .
  • Pacjentka 2021-03-21 14:48:48
    Bo w tej przychodni leczą a nie zamykają się jak w większości przychodni pierwszego kontaktu, gdzie teleporadą " leczą" a pacjent jest najmniej porządanym elementem procesu leczenia. Pediatra każe robić zdjęcie wysypki choremu maluchowi,a wysypka może być objawem np. sepsy lub białaczki a teleporadą jeszcze opóźnia diagnozę. Jeśli masz skierowanie to nigdzie szybciej cię nie przyjmą niż w tej przychodni na Kozielskiej. Bez skierowania z urazem możesz przyjść prosto z ulicy. Wszyscy chcieliby mieć wszystko załatwione przez telefon. Tam ludzie pracują mimo pandemii !
  • Pukiel 2021-03-22 12:45:49
    Chce wyrazić me uznanie dla doktora Zbigniewa Stefańskiego na którego pomoc w trudnej sytuacji zawsze można liczyć.
  • Susan Benson 2021-04-06 22:39:14
    Witam Szanowni Państwo, Potrzebujecie pomocy finansowej? Jestem Susan Benson. Jestem pożyczkodawcą, a także konsultantem finansowym. Potrzebujesz kredytu biznesowego, pożyczki osobistej, pożyczki hipotecznej lub pożyczki na realizację swojego projektu? jeśli Twoja odpowiedź brzmi tak, zalecam kontakt z moją firmą. Świadczymy wszelkiego rodzaju usługi pożyczkowe, w tym pożyczki długoterminowe i krótkoterminowe. Aby uzyskać więcej informacji, napisz do nas e-mailem: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) lub wyślij mi wiadomość bezpośrednio na WhatsApp przez: +447903159998 i otrzymaj natychmiastową odpowiedź. Jesteśmy firmą świadczącą kompleksowe usługi finansowe i staramy się pomóc Ci spełnić wszystkie Twoje aspiracje. Specjalizujemy się w dostarczaniu strukturyzowanych rozwiązań finansowych dla osób fizycznych i firm w najbardziej efektywny i najszybszy sposób. Oto kilka powodów, dla których warto skontaktować się z nami w sprawie pożyczki; * Wygoda - Możesz ubiegać się o pożyczkę w dowolnym miejscu i czasie. * Elastyczna kwota - Ty decydujesz, ile chcesz pożyczyć. * Szybkie bezpośrednie finansowanie - otrzymaj pożyczkę w ciągu 24 godzin od zatwierdzenia. * Elastyczna stopa procentowa - Przystępna stopa procentowa w wysokości 3%. * Wysokie wskaźniki akceptacji * Elastyczna spłata - masz szansę wybrać datę spłaty, tygodniową, miesięczną lub roczną na okres od 1 do 30 lat. * Prosta aplikacja online. * Spersonalizowane wskazówki i wiedza. * Brak ukrytych opłat Nie trać okazji z powodu braku funduszy. Skontaktuj się z moją firmą już teraz, możemy pomóc Ci w uzyskaniu pożyczki, ponieważ pomogliśmy wielu osobom i organizacjom, które borykają się z trudnościami finansowymi na całym świecie Aby uzyskać więcej informacji na temat naszej oferty pożyczki, prześlij nam swoją prośbę o pożyczkę na ten adres e-mail sunshinefinancialgroupinc@gmail.com lub w WhatsApp pod numerem +447903159998 Pośrednicy / konsultanci / brokerzy mogą przyprowadzać swoich klientów i są w 100% chronieni. Z pełnym przekonaniem będziemy współpracować z korzyścią dla wszystkich zaangażowanych stron.