Piekarnia Kłos po raz drugi przyłączyła się do trwającej cały październik kampanii promującej profilaktykę raka piersi. Akcję organizuje Fundacja Kochaj Dopilnuj, a piekarnia piecze specjalne ciastka, które będą dostępne w jej 29 największych piekarniach.

- W celu zwrócenia uwagi na znaczenie samobadania we wczesnym wykryciu raka piersi, chcąc pokazać, jak ważny to temat - stworzyliśmy specjalne ciastko w kształcie piersi, które będzie dostępne w naszych piekarniach przez tydzień – informują przedstawiciele piekarni Kłos. - Ciastka można zakupić w terminie od 10 do 16 października. Ilość ciastek jest ograniczona. Trzy złote ze sprzedaży każdego ciastka zostanie przekazany na walkę z nowotworem – dodają.

Kampania społeczna #Pomacajsie została zainicjowana w lipcu 2019 r. Jest sztandarowym projektem Fundacji. Wzorem lat poprzednich kampanii towarzyszy cykl wystaw prezentujących fotografie kobiet doświadczonych rakiem piersi. Do tej pory wykonano 98 sesji zdjęciowych tych cudownych kobiet.
aku

wstecz

Komentarze (0) Skomentuj