„Zawsze jesteśmy z Tobą, nie opuścimy Cię…” - słowa jednej ze stadionowych przyśpiewek nabierają dziś wyrazistego znaczenia dla całego środowiska Niebiesko-Czerwonych. Trudne momenty zawsze wzmacniały jego więzi i tym razem nie może być inaczej. Społeczność Piasta pokonywała wszystkie przeszkody jeśli tylko była zjednoczona we wspólnym celu. A cel jest jeden - być bez względu na okoliczności ZAWSZE Z PIASTEM.

Nowa kampania klubowa odwołuje się bezpośrednio do przywiązania kibica do barw, czego dowodem jest wsparcie drużyny poprzez obecność na meczach. -Derbowe wydarzenia nie mogą przekreślić tego, co dokonano w ostatniej dekadzie, by gliwiczanie mogli cieszyć się występami ich klubu w Ekstraklasie - piszą organizatorzy akcji.

Klub w ramach kampanii „Zawsze z Piastem” przygotował dwa spoty. W pierwszym udział wziął Andrzej Sługocki, dziennikarz "Nowin" i od ponad 20 lat spiker Piasta, który z klubem związany jest niemal przez całe swoje życie (youtu.be/lsWeDh4zAtM). W drugim, połączonym z sesją zdjęciową, udział wzięli piłkarze i partnerzy klubu (youtu.be/nnMBFDsXlHg)
 
Piast wychodząc naprzeciw kibicom zadecydował, że bilety na mecz z Zagłębiem Lubin (16 marca, godz. 18.00) będą kosztować symboliczną złotówkę. Posiadacze karnetów, przy ich przedłużaniu na nowy sezon otrzymają bonus w postaci jednego meczu gratis.

Wszyscy kibice, którzy swoją obecnością na meczu z Zagłębiem Lubin okażą wsparcie drużynie Waldemara Fornalika, dostaną unikalne szaliki z hasłem „Zawsze z Piastem”. Szaliki będą dystrybuowane przy wejściach na stadion.

Piast przygotował też niespodziankę dla najmłodszych  kibiców. W sobotę, 24 marca w hali Jasna 31 odbędzie się event dla dzieci, które były obecne na derbach z Górnikiem.  Na uczestników czeka wiele atrakcji, w tym aktywności animacyjno-sportowe, spotkanie i minigierki z zawodnikami pierwszej drużyny Piasta Gliwice, a także poczęstunek.

Więcej o kampanii na www.piast-gliwice.eu

Galeria

wstecz

Komentarze (0) Skomentuj