24 czerwca swoje prelekcje zaprezentuje m.in. szef działu danych Gazety Wyborczej.

- Pierwsza edycja DataBeers okazała się wielkim sukcesem i już od dłuższego czasu otrzymujemy  pytania kiedy następne spotkanie. W międzyczasie udało się nam zawiązać partnerstwo z firmą Soft Serve i wspólnie zamierzamy teraz kontynuować cykliczne spotkania, mniej więcej co trzy miesiące - mówi Łukasz Żyła, prezes Fundacji Media 3.0.

Na drugie już spotkanie przyjedzie m.in. Dominik Uhlig, szef działu danych w Gazecie Wyborczej oraz Michał Rogalski, 21-latek z Łodzi, który zasłynął swoją bazą danych dotyczącą zachorowań na Covid. 

Czym jest DataBeers? Idea DataBeers zaczęła się w Madrycie w 2014 roku. Dziś organizuje się to wydarzenie w 18 miastach na świecie. Gliwice są pierwszym w Polsce, które dołączyło do DataBeers.

- Dwa lata temu mieliśmy okazję wziąć udział w DataBeers Malaga. Ta idea nam się spodobała i chcieliśmy ją przenieść do Gliwic. Wydarzenie możemy kontynuować, dzięki zaangażowaniu firmy Soft Serve i Browaru Głubczyce, który dostarcza piwno, także rzecz jasna bezalkoholowe. - mówi Łukasz Żyła, prezes Fundacji Media 3.0.

Wstęp bezpłatny, a organizatorzy zapewniają napoje i poczęstunek.


W wydarzeniu może uczestniczyć tylko 40 osób, dlatego obowiązuje kolejność zgłoszeń. Zapisywać się można poprzez formularz: https://bit.ly/data-beers-2 

wstecz

Komentarze (0) Skomentuj