Wyróżnienie wręczono na gali konkursu EBKreator, organizowanego przez serwis rekrutacyjny GoldenLine. Do tegorocznej edycji zgłosiła się rekordowa liczba uczestników – 100 firm,  wysyłając ponad 160 zgłoszeń. Oprócz Future Processing w konkursie, w różnych kategoriach, nagrodzono  m.in. Lidl Polska, Stanley Black & Decker, IKEA Retail, Polpharma, Apptension czy Avon Cosmetics Polska.

W filmie spółka prezentuje projekt badawczo-rozwojowy "Enhancing the diagnostic efficiency of dynamic Contrast-enhanced imaging in personalised Oncology by extracting New and Improved Biomarkers" (ECONIB) realizowany wspólnie z gliwickim Centrum Onkologii, a jego celem było pozyskanie do projektu inżynierów, których zadaniem jest stworzenie i dostarczenie innowacyjnego produktu wdrożonego w codziennej praktyce klinicznej dla poprawienia skuteczności diagnozy i leczenia pacjentów z chorobami nowotworowymi.

Odbiorcami filmu są inżynierowie-pasjonaci, specjalizujący się w językach oprogramowania C#, C++ i technologiach webowych, interesujący się wizją komputerową, diagnostyką obrazową, algorytmami, big data i uczeniem maszynowym. W tak skomplikowanej sprawie niezbędne było wyjątkowe podejście, co doceniło jury konkursu, spodobała się kreatywność godna Rembrandta, rozpoznawalny, zapadający w pamięć motyw, humor i opowiedziana historia.

- Punktem wyjścia dla twórców filmu było zadanie sobie pytania: co by było gdyby czegoś nie wynaleziono? Co może się jeszcze wydarzyć w przyszłości? Są w historii chwile przełomowe, gdy wynalazek pcha ludzkość na nowe tory. Uczestniczyliśmy w takich przełomach. I obecnie stoimy przed kolejnymi – powiedziała Patrycja Dobrowolska, marketing manager Future Processing, odbierając nagrodę.

Głównym bohaterem jest oprogramowanie a inspiracją twórczość Rembrandta – reżyser efektownie gra światłem i głębokimi cieniami.  Aktorami są inżynierowie Future Processing, wspierani przez profesjonalną aktorkę. Wyjątkową rolę ma pies, buldożka Pepa. Jej właścicielka pracuje w dziale HR Future Processing. Sceny kręcono w firmowej bibliotece oraz w Kłodzku. Nagrodzony film jest częścią kampanii Better Future.
wstecz

Komentarze (0) Skomentuj