Rozmowa z Michałem Majnuszem, prezesem gliwickiej firmy Etisoft.
Jak to się stało, że firma, która od ponad 25 lat produkuje w Gliwicach przede wszystkim samoprzylepne etykiety, weszła szturmem na rynek z maseczkami i przyłbicami ochronnymi?  

Pandemia koronawirusa wzbudziła kreatywność przedsiębiorców i skłoniła, również nas, do wyjścia poza standard dotychczasowych  działań. Uznaliśmy, że skoro od tylu lat specjalizujemy się w materiałach samoprzylepnych, to stworzenie wygodnych maseczek, które wystarczy jedynie przykleić delikatnie do twarzy, będzie strzałem w dziesiątkę. Jak się okazuje – nie pomyliliśmy się. To samo życie podsunęło nam najlepsze rozwiązanie na dzisiejsze czasy.  

Samoprzylepne maseczki i przyłbice przez was produkowane rozdaliście najbardziej potrzebującym, m.in. pracownikom służby zdrowia, strażakom. Tak narodził się pomysł, by wyjść krok dalej, do lokalnych społeczności i zadbać o bezpieczeństwo sąsiadów, znajomych, klientów. W jaki sposób chcecie zapewnić ochronę „tu i teraz” z waszymi innowacyjnymi i całkowicie polskimi produktami? 
Podziękowania od obdarowanych i entuzjazm, z jakim się spotkaliśmy, uświadomiły nam, jak ważna jest obecnie solidarność oraz wspólnota. Ponieważ jako pracownicy Etisoftu jesteśmy najlepszymi ambasadorami naszych maseczek i przyłbic, często słyszeliśmy pytania o możliwość ich zakupu czy dystrybucji. Widzimy i przede wszystkim słyszymy od osób, które zetknęły się z naszymi produktami, że bardzo poprawił się ich komfort pracy oraz codziennych działań w tych niełatwych czasach. Szczególnie dużo pochwał i podziękowań kierują do nas fryzjerzy. Maseczka bez uwierających gumek, jedynie przyklejana na kościach policzkowych, to jest to! Podobnie jak i niezwykle lekkie przyłbice z uchylną szybą dla personelu.  
Uruchomiliśmy więc sklep internetowy (https://sklep.etisoft.pl/), w którym każdy – tak na potrzeby firmy, jak i indywidualnie – może kupić produkty z linii Personal Protection. Mamy jednak świadomość, że nie wszyscy są gotowi na zakupy w internecie. Odwiedzają za to sklepy, piekarnie, teraz też fryzjera, kosmetyczki, a wkrótce – miejmy nadzieję – otworzą się kolejne placówki. Najlepszą rekomendacją, by zachęcić do zakupu, jest opinia kogoś znajomego lub zaufanego. Taką osobą, mogącą polecić „tę świetną samoprzylepną maseczkę, przez którą tak łatwo się oddycha”, może być np. nasza ulubiona sprzedawczyni czy fryzjerka. Akcję #działajMYlokalnie kierujemy więc do lokalnych placówek handlowych i usługowych.   

Jakie korzyści odniosą wasi partnerzy w programie? 
Partnerzy otrzymają nasze produkty ze sklepu na preferencyjnych i atrakcyjnych warunkach cenowych. Przekazujemy ponadto gratisowe materiały marketingowe, informujące o udziale placówki w tym pożytecznym przedsięwzięciu. Zapewniamy także promocję w mediach oraz na blogu naszej firmy. Wartością nie do przecenienia jest wypracowanie sobie wizerunku firmy działającej na rzecz 
lokalnej społeczności i promującej bezpieczeństwo oraz profilaktykę 
antywirusową. Zapraszamy państwa: #działajMYlokalnie!   

Dziękuję za rozmowę. 


Brawo, super patent”, „I uszy nie będą klapiate”, „Rozumiem, że depilacja brody gratis”, „Pewnie za niedługo z radiem wyprodukują” (24Gliwice)


„Brawo!”, „Zróbcie przyłbice z mocowaniem na okulary”  – FB Nowin Gliwickich


„Super pomysł! Od gumek bardzo bolą uszy”, „Jeśli przyłbice mogą być eleganckie – te są. A pomysł na maseczki samoprzylepne genialny” – FB Tuba Gliwic


„Prawdziwą furorę robią opracowane i produkowane przez gliwicką firmę maseczki samoprzylepne”  – radio CCM.




Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do odwiedzenia naszego e-sklepu: 
https://sklep.etisoft.pl/ oraz na naszego bloga, gdzie można zapoznać się z zasadami akcji #działajMYlokalnie. 
Jeśli potrzebujecie więcej szczegółów, czekamy na telefony i maile: 
epp@etisoft.com.pl, 32 332 80 64. 


MATERIAŁY PARTNERA


Galeria

wstecz

Komentarze (0) Skomentuj