Od 16 stycznia pasażerowie Kolei Śląskich mogą kupować bilety przy użyciu telefonów komórkowych korzystając z aplikacji mobilnej SkyCash. Rozwiązanie jest darmowe i pozwala na zakupy w każdym miejscu przez całą dobę.
Płacimy kartą lub pieniędzmi, którymi wcześniej zasililiśmy swoje konto SkyCash. Bilet możemy kupić w
dniu przejazdu lub tuż przed planowaną podróżą, najpóźniej przed
wejściem do pociągu. Po dokonaniu transakcji zapisuje się on w
pamięci telefonu i jest dostępny w dowolnym momencie, nawet jeśli
podczas kontroli nie mamy połączenia z internetem.
Dodatkowe udogodnienia dla pasażerów to możliwość kupowania wielu biletów w ramach jednej transakcji oraz zamawianie faktur VAT wysyłanych na adres e-mail. Korzystając ze SkyCash można też zwrócić bilet (najpóźniej na godzinę przed rozpoczęciem podróży) bez potrzeby udawania się do dworcowej kasy lub wymienić na inny, na 15 minut przed planowanym odjazdem pociągu.
SkyCash rozwija usługę sprzedaży mobilnych biletów kolejowych od 2011 r., kiedy w aplikacji pojawiły się bilety Kolei Mazowieckich. Od dwóch lat z jej pomocą można kupować bilety PKP Intercity, a od grudnia 2015 r. także Przewozów Regionalnych. Obecnie w SkyCash można znaleźć bilety dziesięciu przewoźników kolejowych.
Dodatkowe udogodnienia dla pasażerów to możliwość kupowania wielu biletów w ramach jednej transakcji oraz zamawianie faktur VAT wysyłanych na adres e-mail. Korzystając ze SkyCash można też zwrócić bilet (najpóźniej na godzinę przed rozpoczęciem podróży) bez potrzeby udawania się do dworcowej kasy lub wymienić na inny, na 15 minut przed planowanym odjazdem pociągu.
SkyCash rozwija usługę sprzedaży mobilnych biletów kolejowych od 2011 r., kiedy w aplikacji pojawiły się bilety Kolei Mazowieckich. Od dwóch lat z jej pomocą można kupować bilety PKP Intercity, a od grudnia 2015 r. także Przewozów Regionalnych. Obecnie w SkyCash można znaleźć bilety dziesięciu przewoźników kolejowych.
Komentarze (0) Skomentuj