Imprezy masowe w dobie koronawirusa są zabronione. Jednak w Gliwicach znaleziono na to sposób.
W związku z pandemią branża rozrywkowa znalazła się w wyjątkowo trudnej sytuacji. Zespół Areny Gliwice nie zamknął jednak hali, tylko postanowił odnaleźć się w nowej rzeczywistości. 

Pomysł na Arenę Online okazał się strzałem w dziesiątkę. Zgromadził 15 razy więcej odbiorców, niż może pomieścić hala. Po miesiącu transmisje na żywo w mediach społecznościowych ogląda 250 tys. osób.  

- Nawiązaliśmy współpracę z partnerem technicznym Shadokiem AV i wspólnymi siłami postanowili przejść z całą działalnością do internetu. Pojawiły się więc: programy rozrywkowe, kulturalne, muzyczne, pasma dla dzieci czy koncerty, które można zobaczyć na profilach w mediach społecznościowych firmy, codziennie od poniedziałku do piątku. Początkowo jedna aktywność każdego dnia, dziś pełna ramówka podzielona na tematyczne dni. Poniedziałek Life&Style porusza tematy związane ze stylem życia każdego z nas. Gotowanie, rozrywka, moda, diety. Aktywny Wtorek dla fanów profesjonalnych treningów, a Środowa Kreatywność to niecodzienne rozwiązania dla miłośników sztuki i osób poszukujących swojej pasji,  z koncertem na deser – czyli Młodzi Live. W Czwartki Zero Plus widzimy się rodzinnie i to nie tylko czytanie bajek dla dzieci, ale również animacje czy zajęcia taneczne. Widowiskowy Piątek to koncerty, rozmowy o branży eventowo-muzycznej, najświeższe informacje o nadchodzących i przełożonych wydarzeniach oraz mnóstwo wywiadów. - mówi Łukasz Buszman, manager ds. promocji Areny Gliwice. 

Największą popularnością cieszy się muzyka. Widzowie mogli posłuchać m.in. Krzysztofa Kobylińskiego czy koncertu Treleque, transmitowanego z dachu obiektu. Ćwiczono z piłkarzami futsalowej sekcji Piasta Gliwice, były animacje dla dzieci, lekcje tańca czy gotowanie z Julienem Secherem, uczestnikiem programu MasterChef. Agnieszka Batóg z Lufcika na korbkę zabierała najmłodszych do świata bajek, a Michał Buksa, fotoreporter „Nowin Gliwickich”, opowiadał o pracy fotografa i o swoich najciekawszych ujęciach.

Arena Online powstaje we współpracy z partnerami obiektu, instytucjami kulturalnymi ilokalnymi klubami sportowymi. 

Wszystkie aktualne oraz archiwalne transmisje dostępne są na https://arenagliwice.com/arena-online/ oraz w mediach społecznościowych Areny Gliwice: Facebook i YouTube.

(mp)

Galeria

wstecz

Komentarze (0) Skomentuj