Znane są wyniki konsultacji dotyczących nowego logotypu miasta. Projekt, składający się z trzech propozycji, przygotowała agencja Rio Creativo ze Słupska. 
Mieszkańcy nie zostawili na propozycjach suchej nitki, a  w mediach społecznościowych toczyła się na ten temat żywa dyskusja. Proponowano wprowadzenie korekty zasad głosowania, bo organizator konsultacji nie uwzględnił na przykład starego logotypu.    

Co do wyników, wpłynęło 1219 ważnych ankiet.  Propozycje 1. i 3. zebrały po 575 głosów. Na logotyp nr 2 głosowało 69 osób. 

W związku z tym, że gliwiczanie nie wskazali jednoznacznie zwycięskiego logo, miasto twierdzi, że prace nad projektem "będą kontynuowane" i zapowiada konkurs. Szkoda że dopiero teraz - trzeba było o konkursie pomyśleć od razu. Nie byłoby zmarnowanych 11 tys. zł.     

Galeria

wstecz

Komentarze (0) Skomentuj