Nowe agencje SEO wyrastają jak grzyby po deszczu – co więcej, rywalizują z nimi osoby prywatne, które parają się zawodem copywritera, zarazem lubując się w pozycjonowaniu stron i optymalizowaniu treści pod SEO.
Zdarza się więc, że to agencje SEO walczą z copywriterami o zlecenie od jakiegoś klienta, aby potem zatrudnić innego copywritera do wykonania tego zadania. Jak więc w takich warunkach wyłonić najlepszą agencję, która przekuje Twój zamysł w konkretne dzieło i przy tym zrobi to dobrze oraz z pomysłem? Czy lepszy będzie Jan Kowalski spółka z o. o. czy jednak warto postawić na jakąś SEO Agency Warsaw?

Cena

Cena to, oczywiście, jeden z czynników, który może wpłynąć na wybór agencji SEO, nie może jednak być warunek decydujący. Najtańszy copywriter czy najtańsza agencja nie oznaczają najwyższej jakości. Oczywiście, może być tak, że niskie ceny oferują ludzie, którzy są pewni swoich umiejętności, ale dopiero zaczynają na rynku i nie wiedzą, na jakie stawki mogą sobie pozwolić, jednak z drugiej strony jeśli agencja SEO działa już parę lat i wciąż oferuje bardzo niskie ceny, warto poczytać opinie o niej. Jeśli łączy jakość z ceną – to świetnie. Może być jednak różnie…

Portfolio

Podstawową wizytówką copywritera lub agencji SEO jest jego portfolio. Może ono z grubsza pomóc w zorientowaniu się w stylu pisania danego copywritera lub tworzenia projektów w agencji. Jednak, oczywiście, agencja to twór z założenia więcej niż jednoosobowy, więc projekty agencyjne mogą być bardziej różnorodne, skoro więcej umysłów bierze udział w burzy mózgów prowadzącej do ich wykonania. Z drugiej strony, biurokracja panująca w agencji również może mieć wpływ na sposób realizacji projektów, chociaż w przedsiębiorstwach zajmujących się marketingiem, SEO i pozycjonowaniem z reguły panuje swobodna atmosfera, a hierarchia jest mniej zobowiązująca niż na przykład w instytucjach finansowych typu bank.

Próbka

Dobrym pomysłem jest poproszenie wybranej przez Ciebie agencji o wykonanie próbnego tekstu reklamowego lub opracowanie pomysłu na kampanię reklamową. Wtedy będziesz mógł ocenić, czy podoba Ci się sposób myślenia danej agencji i czy chcesz z nimi kontynuować współpracę. Oczywiście, jeśli stwierdzisz, że jednak wolisz poszukać innej firmy, w dobrym tonie jest zapłacić za zaprezentowaną Tobie próbkę. Przy zleceniach o mniejszym budżecie być może nie ma za bardzo funduszy na wypróbowywanie agencji, jednak jeśli jest to potężne zadanie z wielomilionowym budżetem, można – a nawet należy – sprawdzić agencje w ten sposób, odpowiednio im za to płacąc, zanim rozpocznie się z nimi dłuższą współpracę.

Materiały prasowe partnera
wstecz

Komentarze (0) Skomentuj